ژوزه خطاب به سوسا

ژوزه خطاب به سوسا




 

 


ژوزه خطاب به سوسا


تاریخ : دوشنبه ،
13 شهریور 1391

روبرتو سوسا هافبک برزيلي پرسپوليس درباره آينده خود جلسه اي با مانوئل ژوزه برگزار کرد.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس؛ ژوزه که بسيار نگران هافبک برزيلي تيم خود است در جلسه‌اي با سوسا شرکت کرد.

در اين جلسه سوسا گزارشي از درمانش قبل از عمل را به ژوزه داد. پس از جلسه با رويانيان مشخص مي شود که چه زماني عمل جراحي خواهد کرد.

ژوزه نيز ضمن آرزوي سلامتي براي سوسا به وي گفت: متاسفانه مصدوميت در برخي اوقات سراغ يک بازيکن مي‌آيد که کارها را خيلي سخت مي‌کند. اميدوارم بهترين تصميم را براي آينده خودت بگيري تا در ادامه فوتبالت دچار مشکل نشوي.

همچنين در اين جلسه ژوزه و سوسا درباره بازي‌هاي گذشته قرمز پوشان با يکديگر به گفتگو پرداختند و ژوزه مشاوره هايي نيز به سوسا درباره تصميم هاي آينده‌اش نيز داد.



تصميم گيري براي تيم «ب» پرسپوليس در جلسه با رويانيان

در جلسه اي که قرار است با حضور محمد رويانيان سعيد شيريني و اسماعيل حلالي برگزار شود، درباره آينده تيم «ب» تصميم گيري خواهد شد.

اين نشست در حالي انجام مي شود که رقابت‌هاي ليگ دسته سوم کشور به منظور همزمان ساختن تعطيلات نيم فصل در تمام دسته ها با خبر روز تاخير نسبت به برنامه قبلي آغاز شود و همچنين قرعه‌کشي اين رقابت‌ها فردا انجام خواهد شد.

در اين جلسه قرار است پيرامون شرايط تيم «ب» که سال گذشته با اقتدار در رقابت هاي تهران به قهرماني رسيده بود، بحث و تبادل نظر صورت بگيرد و برنامه باشگاه مشخص شود.

پيش از اين، اسماعيل حلالي ابراز اميدواري کرده بود که با اين تيم به دسته دوم ليگ سراسري صعود کند.

حلالي معتقد است بازيکناني را در اختيار دارد که بعضي از آنها مي توانند حتي نظر مانوئل را جلب کنند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل